Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Παραδοσιακά τραγούδια παλαιών Γερμανιωτών

1)    Γενάρη μήνα θέριζα.
Τον Γενάρη μ’ έστελνε στους κάμπους να θερίσω,
θέριζα - ξεθέριζα όλο βοριά κι αέρα,
γυρίζω και στο σπίτι μου κι εγώ σαν νοικοκύρης,
βρίσκω τη γυναίκα μου με πέντε – έξι φίλους,
πίτα, κότα έφτιαχνε, αβγά τηγανισμένα.
-       Δεν σε είπα κερατά, γάιδαρε και μασκαρά,
όταν είμαι με τους φίλους, κάτσε έξω με τους σκύλους
κι όταν είμαι μοναχή, έλα κούνα το παιδί;

2)    Ρινιώ - Κατερινιώ.
-       Θα σε σκοτώσω Ρίνα, Ρινιώ - Κατερινιώ,
που ήρθα και σε βρήκα με τον Σακιριανό.
-       Μη με σκοτώνεις άντρα μου, έχω τρία παιδιά,
τα δύο στις αγκάλες και τ’ άλλο στην κοιλιά…
Κι όταν περάσανε από τη γειτονιά,
την είδαν οι γειτόνισσες, τραβούσαν τα μαλλιά.
-       Ωχ, ωχ, ωχ πάει η Ρίνα, πάει η Κατερινιώ.

(Καταγραφή Γ.Τ.Α.)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου